Власний досвід
Інтервʼю з Марією Кузів, спеціалісткою з фінансів
Власний досвід
Інтервʼю з Марією Кузів, спеціалісткою з фінансів
Зазвичай одразу після здачі сайту я прошу клієнтів поділитися відгуком. Це допомагає мені зрозуміти, чи відповідає сайт очікуванням, чи комфортним був процес роботи та інші моменти.
Але сповна оцінити, яку роль сайт відіграє у бізнесі, клієнт може тільки згодом, коли пожив з ним певний час. Тому я вирішила провести серію інтервʼю з моїми замовниками, які користуються сайтами понад рік.
Впевнена, що їхній досвід може бути вам корисним, якщо ви замислюєтеся про сайт, але вагаєтеся.
Що ж, почнемо! Перше інтервʼю – з Марією Кузів, спеціалісткою з фінансів, яка допомагає бізнесам заробляти більше через налагодження системи фінансів.
Клієнтка: Марія КузівСпеціалістка з фінансів
Розробниця: Тетяна КоробейникМаркетологиня, спеціалістка зі створення сайтів з контентом
Марія звернулася до мене за персональним сайтом у лютому 2024 року з таким запитом: «Сайт має виконувати функцію візитки: прочитати про мене, про послуги, відгуки і, наприклад, надіслати заявку на послуги, як у вас. Чи перекидати у телеграм.»
Ми узгодили бюджет, графік і почали роботу. Наприкінці березня 2024 року сайт https://mariakuziv.com.ua був готовий.
Так приємно, коли для клієнтів здача сайту – це привід для святкування!
У вересні 2025 року, майже через 1,5 роки після здачі сайту, я попросила Марію згадати період "до сайту" та поділитися, що змінилося.
– Маріє, розкажіть, будь ласка, що спонукало вас замовити сайт?
– Хотілося, щоб було місце, де будуть описані всі послуги, ціни, відгуки, деталі про мене. А також мати візитівку, якою легко поділитись при нетворкінгу.
– Чи змінилося щось після того, як сайт був готовий?
– Змінилось самовідчуття. Я почала почуватися впевненіше. Ніби вийшла на трішки вищий рівень. Також стало легше робити самопрезентацію, бо можна швидко дати посилання на сайт. А ще, сайт відсіяв частину нецільових запитів у інстаграмі. Зменшились оці повідомлення в директі: «Яка вартість консультації?» Ти розписуєш деталі, витрачаєш час, а у відповідь – тиша...
– Яку роль відіграє сайт у вашомі бізнесі зараз?
– Більшість клієнтів приходить до мене по рекомендаціям, а сайт чудово працює як візитна картка та як місце, де можна прочитати про мене. Він частково відсіює "не моїх" клієнтів. Також я інколи копіюю опис послуг з сайту в переписку, бо вони дуже класно там описані, і я просто коригую деталі під клієнта.
– Чи допомагає сайт отримувати нових клієнтів?
– Якщо чесно, не знаю. Я не підключаю до сайту рекламу, посилання просто розміщене у мене в соцмережах. Думаю, сайт – один із факторів, але не вирішальний. Та сайт і не може бути вирішальним фактором у моїй сфері. Це як ще одна плюшка, яка додає плюсик, працювати з цим експертом чи ні. Проте клієнти кажуть, що на сайті дуже все структурно та чітко, і це справляє гарне перше враження.
Маленька перерва на статистику
З дозволу Марії, я зайшла в статистику сайту, щоб дізнатися, як люди на нього потрапляють.
53% заходять через посилання в інстаграмі29% – за прямим посиланням (наприклад, коли Марія відправляє клієнту лінк на свій сайт, щоб він або вона ознайомилися з її послугами)17% – органічна видача у Гуглі
До речі, за запитом "Марія Кузів" сайт показується у видачі Гугла на першому місці. Коли імʼя спеціаліста гуглиться і веде не лише на соцмережі, це викликає більше довіри у потенційних клієнтів.
– Чи окупилися ваші витрати на сайт? Чи варто взагалі було йти в історію з сайтом?
– 100% варто, по окупності не рахувала. Важко оцінити репутаційну вартість.
Але мені спокійніше, що є сайт і є куди відправити людей почитати про мене та мої послуги. Інстаграм я веду не дуже активно, а сайт зробили один раз – і він працює постійно.
Мати сайт – це для мене зовсім інший рівень. Є сайт, підписуємо договір – все серйозно та офіційно.
Дякую Марії за те, що поділилася досвідом. Він ще раз підтверджує, що персональний сайт – це далеко не завжди космічні продажі в перший же день його здачі, як обіцяє реклама в інстаграмі. Але це точно важливий крок, який змінює сприйняття вас як професіонала – і вами, і вашими клієнтами.
Вам треба лише розказати про ваш бізнес, а я продумаю структуру, розроблю дизайн, напишу тексти, зроблю налаштування та віддам вам повністю готовий сайт, яким ви зможете керувати самостійно.